Умови повернення та обміну

 

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172) 

Повернення здійснюється через кур'єрську службу доставки. Для цього необхідно:

  • Зробити заявку на повернення зателефонувавши до служби підтримки за номером 0 800 304 104.
  • Відправити нам товар на зазначену оператором адресу. Разом з товаром необхідно відправити гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної

Наші спеціалісти оглянуть товар на предмет експлуатації. Якщо товар відноситься до технічно складного, ми залишаємо за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.

У разі належного стану товару, повернення грошей буде здійснено протягом 14 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата.